Mokinys tarp rėmų

Ar mokiniai įstatyti tarp sistemos rėmų? Ne vienas iš moksleivių prieina kryžkelę, kuri šaukte šaukia „kur studijuoti?“, „ką pasirinkti?“, juk tikrai geras mokinys turi mokėti viską, visur ir visada, ar ne? Netiesa, Žiežmarių gimnazijos mokytojai nusiteikę šį seną stereotipą sulaužyti. Mokykloje vis dažniau galima pamatyti ratu ar poromis sustatytus suolus. Tai projekto „Darni šeima ir tvari mokyklos bendruomenė – ateities Lietuva“ rezultatai. Mokiniai skatinami ugdyti savo individualumą, kalbėtis, dalintis idėjomis, dalyvauti diskusijose, dirbti grupėse ir aišku, mokykloje pajusti tvyrančią bendradarbiavimo dvasią. Visa tai, mažina tikimybę, kad mokiniui priėjus apsisprendimo kryžkelę jo prašymai į universitetus pasipils netikslingai – į penkias ar daugiau visiškai skirtingų, jo individualių gabumų nerealizuojančių stojimo, vietų, mokytojai ugdo mokinių pasitikėjimą savimi ir drąsina atsiskleisti.

Gimnazijos mokytojai stengiasi dėl mokinių ateities ne vien leisdami pilnomis rieškutėmis semti žinias iš mokslo aruodo, bet ir ugdo jų individualumą, stropumą, talentus. Mokiniai nebebus pilkoji masė, nes senų mokomųjų demagogijų rėmai jau braška.

Jūsų komentaras